Wikia

Om er zeker van te zijn dat dit de beste bron over Watch Dogs op het internet is, is er een beheerder die je kan helpen, beschermen en de wikia verbeteren.

Beheerder

De beheerder zijn hoofddoel is om de wiki te beschermen tegen vandalisme. Om zo, hij heeft de kracht om bewerkingen ongedaan te maken, gebruikers te verbannen van de wikia, pagina's te verwijderen, pagina's te beschermen, pagina's hernoemen, dit geld ook voor foto's. De beheerder kan ook de wikia's thema, menu en hoofdpagina veranderen.

Valse informatie toevoegen, beledigen of stommigheden in een aritikel wordt beschouwt als vandalisme.

Als je vragen hebt, is de beheerder altijd bereid om u te helpen. Voel je vrij om contact op te nemen als je een probleem hebt!

Ook, als je een conflict hebt met een andere gebruiker voor welke reden ook, voel je vrij om er over te praten met een andere gebruiker, als hij aan uw kant staat, en het je probleem kan oplossen. Als er geen gebruiker aan uw kant staat, zou je er beter mee omgaan, en het stil leggen voordat het erger wordt.