Wikia

QuotationMarks.png
"This is suicide. You understand that? You kill me, and you'll open a door you'll never close."
―Joseph Demarco net voor zijn dood tegen Aiden Pearce.
 
Demarco before death

Demarco Moord (officiële naam onbekend) is een singleplayer missie in Watch Dogs.

OmschrijvingEdit

Bekende kunst mecenas en rijke zakenman Joseph Demarco wordt vermoord door Aiden Pearce. Een trendy gallerij "Dot ConneXion genaamd is wordt dan net in Chicago tentoongesteld, en is gesponserd door Joseph Demarco; Pearce weet niet hoe Demarco te vinden, dus sluipt hij binnen in de galerij en denkt door daar te staan dat het misschien Demarco's aandacht zal trekken.

Snelle WalkthroughEdit

  1. Sluip de expo binnen en ontmoet Jordi.
  2. Luister naar de gesprekken van de event coordinator (Mary Blass)
  3. Verlaat de tentoonstelling en vermoord Demarco's lijfwachten (niet bevestigd of de lijwachten moeten gedood worden en of het nodig is om met hem te benaderen en te spreken.)

Gedetailleerde WalkthroughEdit

Notitie: Deze informatie is mogelijk niet 100% juist.

Wanneer Pearce probeert om Demarco te vermoorden maar zijn locatie niet waat, moet hij hem lokken. De Dot Connexion tentoonstelling is daaar, en het wordt tentoongesteld in het Ambrose Theatre. Pearce onmoet Jordi in de expo, maar Jordi weet het doel niet van hun ontmoeting.

In de galerij geraken en Jordi ontmoeten.Edit

Het eerste doelstelling is om Jordi te onmoeten in de expositie, hoewel, je niet de toelating hebt om binnen te gaan. Om in de tentoonstelling ongezien binnen te gaan, moet je de telefoon van de uitsmijter verstoren Door dit te doen, zal hij naar buiten komen om terug signaal te hebben, en omdat hij de enige bewaker is aan de ingang, zal je in de expo geraken zonder al te veel aandacht terwijl hij zijn signaal terug probeert te krijgen.

Around Wikia's network

Random Wiki