Wikia

QuotationMarks.png
"You're a liar. I know the truth. I know how you think. I see the digital shadow you cast. You lie to everyone else. But you can't hide from me. I'm going to find you, and expose you to the world..."
―Aiden Pearce tegen Joseph Demarco.
Watch Dogs - Game Demo Video US09:44

Watch Dogs - Game Demo Video US

De E3 Gamplay Video is een video preview die getoont werd tijden de E3 2012 Los Angeles.

De toont dat het evenement plaats vindt in Chicago. Het introduceert ook de game's personages, onder wie; Aiden Pearce, Joseph Demarco, and Jordi Chin. Enkele mogelijkheden van de Profiler worden ook getoont tijdens de trailer. De mogelijkheden die getoont werden.

Korte Rij-en co-op sequenties worden ook getoont in de trailer. De rij sequentie laat ook een deel van Chicago's kaart zien en geeft aan dat de game een op wereld game is. De trailer toont een missie waar Aiden pearce binnen sluipt in de [[Dot C digtale kunst expo door de signaal blokkeren mogelijkheid gebruikt van zijn profiler, en onmoet Jordi die hem een Beretta M9 pistool geeft. Pearce gebruikt zichzelf als lokaas om de aandacht van Demarco te trekken, en luistert een gesprek af tussen Demarco en Mary Blass waar Demarco zegt dat hij op weg is en om er voor te zorgen dat Pearce de expo niet verlaat. Pearce gaat onmiddelijk naar de uitgang en gebruikt zijn Matrak om een veiligheids agent in elkaar te slaan die hem probeert te stoppen. Eens buiten, gebruikt Pearce zijn Profiler om alle verkeerslichten op groen te plaatsen, dat een groot verkeersongeluk veroorzaakt, waarbij Demarco betrokken is. Nadat hij Demarco's wachters heeft vermoord, schiet Pearce Demarco.

Daarna, onsnapt Pearce van de poliete door een auto te stelen en gebruikt de laat een brug omhoog komen om de politie kwijt te geraken. Een klein beetje van de co-op mode wordt getoont, waar we Bixxel 44 zien die Pearce's acities bekijkt, en hem helpt te ontsnappen van de politie.[1]

ReferentiesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki