Wikia

Jordi Chin
Jordi render
Status Levend
Leeftijd Niet beschikbaar
Nationaliteit Amerikaan
Stem Aaron Douglas
Game(s) Watch Dogs

Jordi Chin is een fixer die ingehuurd is door Aiden Pearce, om hem te helpen en bij te staan in de zoektocht naar de verantwoordelijken van lena pearce's dood.

BiografieEdit

Over Jordi Chin is weinig bekend, het enige wat over hem bekend is, is dat hij als arme immigrant met zijn ouders op jonge leeftijd van Taiwan naar de Verenigde Staten kwam. Hij kwam aan in San Fransisco waar zijn vader als havenarbeider werkte. Hij kwam later met de georganiseerde misdaad in contact, waardoor hij nu in het criminele circuit zit. Hoewel het lijkt dat hij dicht bij Aiden staat en ze elkaar vertrouwen, hebben de twee een haat-liefde relatie; zoals Aiden opmerkt: "We don't hang out, because we'd kill each other."

persoonlijkheid Edit

Jordi is een excentriek type, hij draagt altijd een grijs maatpak met een rood hemd en schoenen van slangenleer. Hij heeft gevoel voor humor maar bekijkt elke situatie cynisch zo niet pessimistisch. Echter kan hij ook onverwachts uit de hoek komen. Hij heeft het niet zo met moraal. Eens zei hij Pearce dat hij niet altijd de moraalridder moet uithangen:"Pearce you need to separate the morals from the moola" Zijn moraal veranderd met de prijs. Hij is ook een opportunist want soms denkt hij alleen aan zijn eigen belang in iets.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki