Wikia

Nameloze Oudere Wagen
Older car
Informatie
Merk Onbekend
Model Onbekend
Voertuig Type Burgers auto
Carrosserievorm Vier deurs sedan
Capaciteit 4 (bestuurder en drie passagiers)
Verkregen Geparkeerd
Zie Ook

Een Nameloze oudere wagen is te zien in Watch Dogs. Het lijkt gebaseerd te zijn op de first generation Infinti G.

OntwerpEdit

De voorkant is relatief eenvoudig, tweederde van het centrale deel is voorzien van luchtinlaat, in twee rechthoeken, er is een mistlamp in de luchtinlaat in de overeenstemmende horizntale lijn van metaal die de inlaat splitst. De koplampen hebben een concave boverand en deze curver is omspannen door de gehele voorzijde van de motorkap. Er lijkt een zwarte grill te zijn tussen de koplampen.

De zijkanten van de auto zijn zeer recht, aangeduid door de recht hoofdcarrosserie en de onderste venster lijn. er zijn kleine fakkels rond de wielkasten en er is een dunne horizontale bolling bijna halverwege de wielbasis en de raamlijn. De ramen zijn gebogen, maar draagt de typische styling van de auto's uit de late twintigste eeuw; het C-deel van de auto is zzer scherp bij de combinatie van het hoofdgedeelte. De auto is voorzien van zeven stalen wielen met zeven spaakt wieldoppen, omwikkeld met medium banden.

De achterbumper is van gelijkaardige structuur als de voorzijde, het beschikt over een kleine uistulping rond de onderrand en een verhoogde ruimte voor de bovenste twee derden van de bumper. De achterlichten zijn overweged rood met een klein wit gebied in de onderste centrale hoek voor het achteruit licht.

PrestatieEdit

De auto is voor zien van een automatische versnellingsbak.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki