Wikia

Onbekende Sedan
Car 05
Informatie
Merk Onbekend
Model Onbekend
Voertuig Type Burgers auto
Carrosserievorm Vier-deurs hogere middenklasse sedan
Capaciteit 4 (bestuurder en drie passagiers)
Verkregen Geparkeerd
Zie Ook Onbekende Standaard Sedan

Een onbekende hogere middenklasse sedan kom voor in Watch Dogs.

OntwerpEdit

De vooraknt van de auto lijkt sterk op een Opel Insignia, door zijn grill, koplampen en voorbumper. De hoofcarrosserie, is zeer vergelijkbaar mva de Mercedes-Benz, meer specifiek de  W218 Mercedes Benz CLS-Class. De voorkant van de auto is uiteinlijk gebaseerd op de Audi A5 Sportback.

De voorzijde van de auto toont dat het van Europese origine is en ontworpen met luxueuze tinten, het heeft een grote centrale grill, die bestaat uit horizontale chromen stepen en chromen randen, in het centrum is een groot fabrikanten logo. De koplampen aan beide zijden zijn gebogen, met de onderkant grenst aan de onder rand van de grill. De koplampen zijn voorzien van twee grote ronde lichten en knipperlichten verder van het midden, aan de onderste rand van de koplamen zijn er LED-lampjes. De voorbumper van de auto is voorzien van drie ondiepe openingen diecht bij de onderkant van de bumper, één voor ieder derde van de breete van de wagen.

De hoofdcarrosserie bestaat uit elegante en vloeiende lijnen, niet alleen aan het onderste deel van de carrosserie, maar ook aan de glazen van de auto, waardoor een vlotte totaalprofiel onstaat. De hoofdcarrosserie lijn die het het bovenste en het onderste deel van de carrosserie scheidt is een bolle curve die van de voorwielen naar de achterlichten loopt. De zijruiten van de auto zijn bekleed met chroom, de B-stukken zijn ook afgewerkt met chroom. De auto is ook voorzien van tien-spaak lichtmetalen velgen.

De achterzijde van de auto is vrij eenvoudig, maar heeeft een ingedrukt nummerplaat gebied waarvan de randen evenwijdig lopen met die van de binnenranden van de achterlichten. De achterlichten zijn volledig rood, behalve van twee ronde achterlichten die zich op het kofferdeksel bevinden. Er is ook een remlicht in het midden ingebouwd, binnen, net onder de bovenrand van de achterruit. De achterbumper heeft teen gebied aan de onderrand die gevuld is met zwarte plastic en twee uitlaten, aan elke kant.

WeetjesEdit

  • Dit voertuig heeft plaats voor vijf personen, en heeft dire aparte hoofdsteuren in de tweede rij.
  • Deze auto is te zien in de gameplay video.

Around Wikia's network

Random Wiki