Wikia

0qmqmql
De Radar (ook gekend als "GPS, "Roterende Kaart" of "Minimap") is een navigatie-apparaat in alle open-wereld games, maar ook in andere games, maar dan in een simpelere versie.

De radar's rol is om de speler's directe omgeving te tonen maar ook routepunten en bezienwaardigheden.

In Watch Dogs, maar ook in vele open-wereld games, de radar toont een deel van de kaart net zoals een GPS doet, met een cursor die de postie van de speler aanduid, en de richting waarin ze kijken ten opzichte van het Noorden.

De Watch Dogs radar functies, naast alle missie gerlateerd met routepunten, alle bezienswaardigheden, zoals het metrostation evenals hackbare voorwerpen zoals verkeerslichten, bruggen, en verkeercamera's. Om te voorkomen dat de radar te "overvol" staat met pictogrammen, hackbare voorwerpen worden alleen weergegeven van welk mogelijkheid de profiler op ingesteld is. Bijvoorbeerd, als Brug controle is ingesteld, zal de radar alleen maar locaties weergeven van ophaalbruggen.

De radar schaal zal afhangen van het voertuig dat de speler aan het besturen is en de afstand van de vijanden (als die er zijn), wat betekent dat de radar altijd de meest geschikte schaal zal weergeven.

Around Wikia's network

Random Wiki