Wikia

Forthewikini.png

Pearce controleert de Verkeerlichten

Verkeerslichten Controle is een mogelijkheid van Aiden Pearce's Profiler, die hem toelaat om de verkeerslichten te besturen en te manipuleren om een verkeersongeluk te veroorzaken en rommelige situaties te creëren om de politie te vermijden of ontsnappen.

TactiekenEdit

  • Tijdens een achtervolging van de vijand of politie kan het op drukke kruispunten nuttig zijn na het oversteken de verkeerslichten op groen te zetten. Alle banen zullen rijden, botsen en een versperring veroorzaken.
  • Andersom kunnen de verkeerslichten gebruikt worden om een doelwit te vangen in een achtervolging. Zet, vlak voordat het doelwit de kruising oprijdt, de stoplichten op groen. Het doelwit zal van verschillende kanten geramd worden en tot stilstand worden gebracht. Let op: wanneer je niet remt op het moment dat je de kruising nadert, kun je op de hoop met auto's inrijden met alle gevolgen van dien.

WeetjesEdit

  • Tijdens de E3 Gameplay Video gebruikt Pearce de mogelijkheid om alle lichten van een druk kruispunt op groen te zetten, waardoor er een enorme kettingbotsing ontstaat. Hierbij komt een aantal burgers om.

Around Wikia's network

Random Wiki